Privacy Notice:The personal information included in this document should only be used for the purposes of administering the survey and are subject to the rules and regulations set by Republic Act No. 10173, otherwise known as the Data Privacy Act of 2012.Any personal information included herein may not be used for other purposes aside from those stated above.

Privacy Notice:Ang mga personal na impormasyon sa dokumentong ito ay maari lamang gamitin para sa layunin ng survey na ito at alinsunod sa mga alituntunin ng Batas Republika Blg. 10173 o ang Data Privacy Act of 2012. Hindi ito maaaring gamitin sa iba pang layunin maliban sa nabanggit.

CUSTOMER/CLIENT PROFILE: Please fill-out the following information. (Kumpletuhin ang mga sumusunod na impormasyon)
CITIZEN'S CHARTER AWARENESS:
Click the corresponding checkbox of your answer to the Citizen's Charter (CC) questions. (Pindutin ang checkbox ng iyong sagot sa mga sumusunod na katanungan tungkol sa Citizen's Charter.)

CC1.

Which of the following best describes your awareness of a CC?

(Alin sa mga sumusunod ang naglalarawan sa iyong kaalaman sa CC?)

1. I know what a CC is and I saw this office's CC.

(Alam ko ang CC at nakita ko ito sa napuntahang opisina.)

2. I know what a CC is but I did NOT see this office's CC.

(Alam ko ang CC pero hindi ko ito nakita sa napuntahang opisina.)

3. I learned of the CC only when I saw this offices's CC.

(Nalaman ko ang CC nang makita ko ito sa napuntahang opisina.)

4. I do not know what a CC is and I did not see one in this office. Answer 'N/A' on CC2 and CC3.

(Hindi ko alam kung ano ang CC at wala akong nakita sa napuntahang opisina. Lagyan ng tsek ang 'N/A' sa CC2 at CC3 akapag ito ang iyong sagot)

CC2.

If aware of CC (answered 1-3 in CC1), would you say that the CC of this office was...?

(Kung alam ang CC (Nagtsek sa opsyon 1-3 sa CC1), masasabi mo ba ang CC nang napuntahang opisina ay...?)

1. Easy to see (Madaling makita)

2. Somewhat easy to see (Medyo madaling makita)

3. Difficult to see (Mahirap makita)

4. Not visible at all (Hindi makita)

5. N/A

CC3.

If aware of CC(answered codes 1-3 in CC1),how much did the CC help you in your transaction?

(Kung alam ang CC(nagtsek sa opsyon 1-3 sa CC1?), gaano nakatulong ang CC sa transaksyon mo)

1. Helped very much (Sobrang nakatulong)

2. Somewhat helped (Nakatulong naman)

3. Did not help (Hindi nakatulong)

4. N/A

*Anonymous ratings will not be considered
CUSTOMER/CLIENT SATISFACTION EXPERIENCE:
Please evaluate the service provided to you by clicking the corresponding button for your rating to the following criteria. (Pakisuri ang serbisyong ibinigay sa iyo sa pamamagitan ng pagpindot ng button katumbas ng iyong marka sa sumusunod na mga pamantayan.)
Criteria
(definition)
Strongly Agree
(5)
Agree
(4)
Neither Agree nor Disagree
(3)
Disagree
(2)
Strongly Disagree
(1)
Not Applicable
(N/A)
Rating (5 highest, 1 lowest)

0. Overall Satisfaction (I am satisfied with the service I availed)

Pangkalahatang Kasiyahan (Nasiyahan ako sa aking natanggap na serbisyo)

1. Responsiveness (Delivery of prompt service or within the prescribed/agreed time)

Pagtugon (Naaayon sa itinakdang panahon ang ibinigay na serbisyo)

2. Reliability (Quality) (Service or product conforms to the set requirements)

Kalidad ng serbisyo (Ang serbisyo o produkto ay sumusunod sa kinakailangan)

3. Access & Facilities (Condition of facility; availability of equipment)

Kapaligiran (Lagay ng pasilidad; mayroong kagamitan)

4. Communication (Staff is polite while delivering the service)

Komunikasyon (Magalang ang mga kawani sa pagbibigay ng serbisyo)

5. Costs (Value for money, preferred methods of payment, timely billing)

Gastos (Makatarungan ang presyoat paraan ng pagbayad)

6. Integrity (There is honesty, fairness, and trust in each service)

Integridad (May katapatan, katarungan, at tiwala sa paggawa ng bawat serbisyo)

7. Assurance (Able to perform the service correctly; provides right solution or advice to the problem or concern)

Pagtitiwala (Naglingkod nang tama; nagbigay ng tamang solusyon o payo para sa suliranin)

8. Outcome (Realization of the intended benefits)

Resulta (Natupad ng serbisyo ang benepisyong kailangan)

For us to improve our service, please add remarks on why did you give a Satisfactory or below rating.
Comments and Suggestions(Mga puna at mungkahi)